Per què creuen que no ens ho “currem” com al principi?


14 de febrer, día dels enamorats (a Catalunya 23 d’abril, Sant Jordi). És una celebració que no he pogut entendre mai. La veritat és que els tios ho celebrem perquè ellas no pensin que ja em perdut la passió, perquè sempre arriba el moment en tota relació què ella et tira en cara que ja no t’ho curres com abans ... i és veritat que ens relaxem una mica, però ellas tambè !!! ... Al principi porten les cames depilades com un ou dur, però quan agafen confiança les porten que pots ratllar un ou parmesà !!!

Pot ser que els tios ens acomodem una mica. Per exemple, a l’hora de seduïr, al començament, ens ho currem mogollón: preparas un sopar amb espelmes, netejes el cotxe ... fins hi tot et poses romàntic perquè ella no pensi que l’únic que vols és fotre un polvo. Però després d’un temps en parella, ja no hi ha motiu per disimular, ni poses espelmes, ni netejes el cotxe ... arrambés la “pichilla” i si cola, cola ... Doncs a ellas no els hi sembla bé !!!, Volen espelmes !!! ... que et donen ganes de dir-li “no en tens prou amb el meu ciri baptismal?”, ben pensat, i deixant a un costat les apariències, seguim volent el mateix que al començament: Fotre un polvo !!!.

La meva parella diu què ja no sóc el d’abans perquè després de fer l’amor ja no em quedo una estona amb ella en el llit, i que al principi estavem hores abraçant-nos. Clar !!!, potser és què abans teníem un llit de nouranta, però ara ... perquè collons ens hem comprat un mátalas “Lo Monaco” de dos metres que hi cab fins hi tot en Constantino Romero quan era gordo?.
Doncs ella vol que estiguem hores abraçats, i jo li dic “abraçats?, Fent que?” i ella “No se ... rés “ ... rés? ... Doncs a mi una persona al llit, amb els ulls oberts i sense fer res em recorda el Drácula. Més que abraçar-m’hi em donen ganes de clavar-li una estaca.

Per ella també és una senyal de que no hi ha passió el fet que no la truquis 10 cops al dia: “és que ja no em truqués mai !!!” ... “Clar, és que vivim junts” ... i ella “això que hi té que veure?” ... però que vol? ... que anem per casa amb “walkies Talkies” ?

Però ellas tambè s’acomoden, eh !!!: al començament, es posen roba interior supersexy. Amb el temps, no solsament s’acaba la roba interior sexy, sino també combinar-la, i un dia apareixen amb uns sostens negres i unes calces color carn amb la goma fluixa ... No ho entenc !!! , si s’ha fet una llei que prohibeix fumar en els bars ... perquè no es prohibeixen les calces de color carn !!!. Un dia li vaig dir a la meva novia, i va la tia i em diu: “Perquè em tinc que posar sexy si m’arrancas els pantalons i t’enportés les calces al darrera com si li treus la pell a un fuet?!”. En canvi, quan se’n va al metge estrena calces. És que l’importa més el metge que jo? ... Qui està perdent la passió?

El problema és que entenem l’amor de forma diferent: per nosaltres l’amor és que ella ens deixi jugar a la PlayStation sempre que volguem. Això si que és una senyal d’amor!. Per ellas, amor és que prefereixis estar tota la tarda amb ella de compras en comptes de jugant a la Play ... Pot ser tu li demanes que es quedi jugant amb tu a la Play tota la tarda? ... NO !!! ... Perquè el nostre amor és menys egoísta ... quin senyal d’amor més gran hi pot haver que deixar-la disfrutar de tota una tarda de compras, mentre tu jugues tant a gust a la Play?

Per una dona, una senyal d’amor és que li miris un flemó que li ha sortit: i tu no vols mirar perquè et fa fàstic, en canvi, a ella no li fa gens de fàstic mirar-te el teu, és més, li agrada ... fins hi tot pot ser que li agradi més el teu flemò que tu. Parlem clar: per nosaltres una senyal d’amor és poder dir que te’n vas al bany “a cagar”, sense excuses!!! ... si dius això davant la teva parella és que hi ha amor de veritat ... i si entra al bany darrera teu, i no fa cap comentari ... AIXÒ ÉS AMOR PER TOTA LA VIDA !!!!

Per ellas, un senyal d’amor és que sapiguem la seva talla de roba ... Però si no CONEC ni la meva !!!. Després de tot el dit, una cosa queda clara ... Nosaltres no hem perdut la passió. Ni ellas tampoc. Només l’hem canviat de lloc !!!!

Comentarios