Sortir de Festa ...



Hi ha una pregunta que tots els Pares s'han fet algun cop: "Que fan els nostres fills quan surten de festa?" ... i no m'estranya, perquè quan un fill surt de festa per la porta la conversa es, més o menys així:

Pare: A on vas fill?
Tu: doncs ... Por ahí
Pare: I amb qui?
Tu: doncs ... amb els col·legues
Pare: I que aneu a fer?
Tu: doncs ... a donar una volta

I sabeu perquè son tant inconcrets? doncs per una gran veritat que tots els joves sabent, i cap s'atreveix a reconèixer, i jo, com això de la joventut ja ho estic deixant, ho puc dir: el 99% dels cops que surts de marxa és un conyàs !!!.
Però perquè seguim sortint? ... doncs perquè sempre penses: " I si no surto ... i després passa alguna cosa emocionant, que?" ... i sobre tot: "i si lligo?" ... sí, perquè no falla, només falta un dia que no surtis perquè al dia següent et trobés els teus amics: "Tío, ahir va ser la hòstia ... !!! ... vam acabar amb unes finlandesa ballant despullats en un tren de rentat !!! ... i tu pensant: "Joder, i jo com un imbècil a casa veient Salsa Rosa (Perdó ... Sabado Dolce Vita) ... que m'ho podia haver gravat" ... i clar, el dissabte següent, encara que pensis que serà un rotllo total, surts.

aquest és el timing/planning normal que succeeix el 99% de nits que surts de festa:

Deu de la nitQuedés amb tots els teus amics per anar a sopar, i sempre escull el restaurant un tío al que jo, personalment, anomeno Scotex. Sí, perquè és un paio que ha après el truc d'anar a sopar a restaurants cars i pagar a "escote", és un chollo ... el tío aprofita per demanar el més car. el dolent és, que per evitar que et prengui el pel, tu et picas: Que demana bistec? ... Tu, entrecot. Que demana gambes? ... Tu, centollo ... Quan arriba el postres estàs tan ple, que solament prendries un cafetó, i ja està ... però el paio Scotex diu: "Per mi un pastís de xocolata, amb salsa de gerds i lamines de menta" ... i tu penses: "hòstia puta, el puto cafè em sortirà a 18 Euros" ... "Doncs a mi, una mousse ... de pernil ibèric ... amb lamines de menta !!!" ... al final el cafè costa 36 euros ... "Que és foti !!!! "

Dotze de la nitHa acabat el sopar. I sempre em sorgeix el mateix dubte: Perquè no es decideix el lloc a on anar a prendre una copa durant el sopar? ... doncs no, s'ha de decidir al carrer, morts de fred:

- I si anem al Pingo's?
- Ui no, Pingo's no, que estarà a tope ...
- vale, i si provem al Funchi's?
- Noooo, Funchi's no, que la música és molt dolenta ...

al final com es soluciona tot això? ... doncs com sempre, amb indefinició ... De sobte, algú te una idea brillant: "Escolteu, i si anem al centre, i un cop allí ja veurem a on anem ..." ... i aquesta frase, tant màgica, com estúpida ... convenç a tothom ...

Una de la matinadaArribés al centre, i tenim que trobar aparcament ... i qualsevol lloc a on pugui cabre el cotxe serveix: en un gual, sobre la vorera, dins un contenidor ... i per primer cop en tota la nit sents l'autentica sensació de que estàs de marxa ... Sí !!! ... perquè tens que caminar quatre quilometres des de on has aparcat el cotxe fins a la discoteca.

Tres quarts de dues
Per fi arribés a la discoteca, i ja, tranquil·lament, pots posar-te a fer cua. Les cues de les discoteques son les úniques que fas sense saber si al final et deixaran entrar ... Tu, t'imagines fer cua a la fruiteria, i que al final no et venguin els kiwis? ... "No, a tu no et venc els kiwis perquè portés mitjons blancs, el següent !!! " ... lleig.

Però si tens una mica de sort, a les dues i quart aconsegueixes entrar. I passes de la marxa la rafting. Sí, perquè la gent a les discoteques s'organitza en corrents marines. Tu, et col·loques en una d'aquestes corrents, pensant que vas cap a la barra, ja et pots imaginar el teu Ballantine's amb cola ... i de cop et trobés a la porta del bany ... "Merda !!!" ... Veus quels teus amics han agafat la corrent bona i van directes cap a la barra, així que intentés avançar contra-corrent, però no pots ... és aquell moment que cridés: "Vaig al bany, però no us mogueu d'aquíííí !!! "

Però no tens en compte que les discoteques tenen una capacitat de moviment pròpia, com les corrents ... i quan per fi aconsegueixes arribar a la barra, els teus amics han estat desplaçats a vint metres ... és aquell moment en que comences a recordar lo bé que s'està en el llit de casa teva, calentó ... però tornés a caure a la trampa: ... no me'n vaig!, tenen que estar a punt d'arribar les finlandeses amb un fitxa pel tren de rentat. Així que segueixes l'expedició, i després de mitja hora aconsegueixes arribar fins els teus amics, amb la copa per sobre el cap, com si fos un trofeu ... i et diuen:

- Tío, beute això ràpid que anem a una altra disco
- a un altra lloc? !!!
- Sí !!!, a on vols anar tu?
- Jo, amb el que m'ha costat aconseguir el cubata? ... a Canaletes a celebrar-ho !!!!

Però salta el graciós ...

- anem a Cunclis: tanca a les deu del matí !!!!

Així que després d'estar tota la nit por ahi, suant, bevent i fumant ... acabes en un lloc ple de gent suada, beguda i fumada ... Sí, perquè no és molt difícil saber quin tipus de gent va a un lloc que tanca a les deu del matí: Els que no hem pillat en tota la nit i anem pensant: "Em queden dues hores per pillar, vaig a saco ... em serveix qualsevol cosa ... si pesa més de 30 quilos i es belluga ... em sembla que aquí es on els meus amics van pillar les finlandeses ... no m'estranya que les portessin al tren de rentat !!! ....
Al final surts d'allí a les deu del matí, sense haver-te menjat una puta rosca. I de cop i volta veus a la porta ... un xiringuito d'entrepans de pernil ... que no és ibèric, que no es de bellota ... jo crec que no es ni pernil, però a aquelles hores et menjaries un porter de discoteca !!!.

En fi, que si no sabeu que es sortir de marxa jo us faig un resum: Dues hores barallant-t’he amb l'Scotex ... mitja hora discutint amb els teus amics ... hora i mitja buscant aparcament ... 45 minuts caminant ... una hora i vint minuts fent cua ... i mitja hora vomitant.
Però sempre amb l'esperança de que aquella ... serà la teva gran nit ....

Comentarios