Torna NIP TUCK ... Brutal !!! .. les nits de diumenge ja tenen amo ...

Diumenge 24 de juny ... Sant Joan, Ressacot després de la revetlla. El Sergio i l'Elvira s'han quedat a dormir a casa meva. estem fets un cromos. Ens llevem a les 14h ... uffff, Cafè i ibuprofeno ... mitja vida ... agafo el mòbil i truco als dos Joans, els Joans més íntims ... en Jatet, i en JoanFont.

Gran Diumenge !!! ... Aquesta nit torna a TV3 la única sèrie que m'ha aconseguit enganxar després dels "Joves" ... NIP TUCK !!!! Genial !!! ...
Christian Troy és un ídol personal (crec que el meu avatar a Second Life es podria dir Dr. Troy ... jejeje). Doncs si, primer capítol de la quarta temporada. Després de la saga de l'escultor. estic super intrigat...

El capítol comença en la línia clàssica de la sèrie, en Christian follant-se una Mare i una Filla a la vegada ... vengaaaaa !!!!... i va el tio i canvia la decoració del seu Pis ... sempre m'ha encantat aquell pis, de disseny, amb aquella dutxa fent de capçalera del llit ...quin morbo nens !!!!, el tio decideix que no pot seguir així, se'n va a una psicòloga per superar la seva addicció al sexe puntual ... i acaba tirant-se a la doctora (Brooke Shields) al seu mateix despatx ...

Res, no vull explicar-ho tot ...

Cada diumenge 22.20h Nip tuck .... Genial !!!!


Comentarios

  1. naltros també en som uns fans, la vam veure desde el començament

    salutacions des de Reus que estem de festa major

    ResponderEliminar
  2. eiii nen, i no t'oblidis de Dallas que tambe se que hi estas enganxat...ves fent-me un lloc al sofa...que ja tardes.

    Petons,
    Anna

    ResponderEliminar
  3. jordiiiiiiii ! m´ encanta nip tuck! guay el st joan eh?
    petonets paella pendentttttt

    ResponderEliminar
  4. Eiii Makus !!!
    dons si !!! NIP TUCK a tope, boníssima ... Christian un referent personal, jejejeje, que gran es aquest tio !!!
    Anna: Tranquila, Dallas i en JR sempre marcarà la meva vida ... ja saps que tens lloc al sofa ..
    Xènia: Grandiós Sant Joan ... vaja taja !!! ... guai, guai ... pelleta en principi pel dia 14, OK?

    Eiii !!! a Masnou ara es Festa Major, Sant Pere. M'encanta que també siguis fan ... jejeje

    Petonets a tots ... MUUUAAAKKK

    ResponderEliminar

Publicar un comentario