Vull ser Peter Pan !!! ...


Us heu donat compta? ... Normalment, quan tenim un somni bo, un somni agradable, en el millor moment, quan està a punt de succeir la millor part ( i no em refereixo a sexe guarros !!!) ... pufff, despertem !!! ... s'ha acabat !!!, ens aixequem i tornem a la realitat, una habitació fosca ... mirem endavant ... i immediatament intentem tornar domir-nos per aconseguir retornar al mateix somni, en el mateix punt en el que ens hem despertat, i normalment, aquest fet no succeeix mai.


Aquesta situació es un reflex de la vida mateixa. Molts cops prefereixo dormir perquè els somnis son molt millors que la meva realitat. I per altra banda, quan la realitat, quan la teva situació personal es bona, utilitzem el tòpic de "estic vivint un somni", i no volem que s'acabi.
Actualment la meva vida es un somni, que espero, que no acabi mai. Tinc por d'anar a dormir i de despertar al dia següent i tot s'hagi esfumat. Tinc por de despertar i descobrir que tot a estat això, un somni ... i que per molt que troni al llit i tanqui els ulls esperant tornar a entrar en aquell somni ... no pugui ser. Tinc por de descobrir que la realitat de la vida, molts cops, fa que els somnis acabin ... Vull ser Peter Pan !!!
Vull seguir somiant !!! ... ja he despertat masses cops, masses somnis que s'han transformat en malsons, masses cops llevat tot sol mirant la finestra en una habitació fosca ...
S'ha acabat !!! ... estic somiant !!!, la meva vida és un somni en el qual desperto i veig un angelet que somriu al meu costat, que em diu "hola" amb un somriure pel matí. Que m'acompanya en els millors moments, i em recolza en els pitjors. Que m'abraça quan m'entren les pors ,,, i aquestes desapareixen. Estic somiant !!! i faré el que calgui per no despertar mai més.
Vull somiar amb tu angelet meu, i no vull despertar ...

Comentarios