Ens ho fan creure tot ...

Tinc la sensació que vivim enganyats. Que ens ho fan creure tot. Això és com la gent, que va al Louvre expressament a veure La Mona Lisa. Que s'espera veure un quadre gros i és petiiiiit. Bueno, és un pin. La Mona Lisa és un pin !!! La porta un vigilant del Museu, que va amunt i avall: "Eh, ací, alò, güi, güi, ce muà ... Eh, pa poblèm ... ".
Jo crec que està mitificada, La Mona Lisa. Diuen: "La miris des d'on la miris, ella sempre et mira els ulls!". Ho heu sentit això, o no? I veus la gent donant voltes, i caminant, ajupint-se, fent el pi, i diuen: "Hosti, sí és veritat! Quina passada! Sempre et mira als ulls!". Però a veure una cosa: si això passa amb tots els quadres! jo no he vist mai un quadre que si te'l mires des de l'esquerra, el tio giri els ulls: "Ah, no, a tu no et miro". Tu t'has passejat per davant del quadre de Las Meninas? Amb aquella Menina així asseguda? I què fa quan la mires? Es gira la Menina? Collons, clar que no ! I això sí que tindria mèrit! JA tenim dues conclusions: Las Meninas no es giren i La Mona Lisa és un pin.
Un altre tòpic que et fan creure és quan has d'agafar l'avió. Sempre hi ha el típic enteradet, que normalment és de Barcelona ... Eh, perquè són molts, és un tema demogràfic ... Doncs sempre hi ha el típic que diu: "Els seients de darrere es mouen més, però són els més segurs. T'ho dic jo que viatjo molt i tal ... ". És clar, jo penso, a veure: els més segurs? De què? Si l'avió xoca què passa? Que de sota els seients de darrere surt un segon avionet d'emergència i et salva? Jo no he vist mai un accident d'avió que diguin: "Els únics supervivents van ser, lògicament, els passatgers dels seients de darrere". El dia que passi això, jo també seré dels que s'ho creuen tot.

Comentarios

Publicar un comentario