Dissabte 8 de març, Modafad BCN ...

Dissabte ... em llevo super tard (evidentment el divendres havia sortit), són les tres de la tarda i a les sis i mitja he quedat amb la Judith per anar al Modafad.

El Modafad és una trobada de joves dissenyadors de moda, gent que, encara no es coneguda i aquesta fira els hi dona la possibilitat de donar-se a conèixer, tot això dins el Bread and Butter de BCN.

He quedat a les sis i mitja a la plaça del MACBA de Barcelona. Us aviso, és la plaça més perillosa del món !!! ... En qualsevol moment et pots trobar un monopatí, una bicicleta o una pilota pel cap ... Això si , la mitja hora que em vaig tenir que esperar (amb la pertinent ressaca) va ser més productiva que qualsevol sessió del DIR, en serio, la quantitat de moviments que vaig tenir que fer per no ser atropellat per un monopatí o bicicleta, i els moviments cervicals per esquivar les pilotes que circulaven per la plaça em van provocar tal suor que, se’m va passar la ressaca i em vaig aprimar cinc quilos, us ho recomano !!!

En principi havien de venir l’Eva i l’Anna ... però al final només som la Judith i Jo ... que hi farem.
Com ja us he dit va arribar a les set, valeeeee !!!, Anem directament al Modafad, hi ha força gent, i ens posem a circular pels diferents stands. La veritat és que hi ha coses molt interessants, a vegades tenim la percepció de que, pel fet de ser joves i desconeguts, no se’ls pren en serio, però la veritat és que hi ha molta qualitat i un gran nivell en tots sentits, roba, complements ... etc.
També s’ha de dir que el vuitanta per cent dels dissenys estan destinats a les dones, marginació masculina? ... és broma. Ens fem unes fotos amb la Judith. I després de donar una primera volta decidim fer una cervesa i un tros de Brownie de xocolata, si, la combinació potser no va ser la més adient, però que hi farem, els capritxos són així.

Hi ha gent superfashion, però la Judith i Jo estem al nivell, no en tingueu cap dubte. Després del “pica-pica” la Judith decideix que és el moment de comprar alguna cosa. Total: segona volta per emprovar-se les Prendas candidates a ser adquirides. Genial !!! mentre ella està a l’emprovador, jo vaig observant el sexe femení que circula per la fira. Per resumir en dues paraules: Molt i Qualitat ... Si senyor !!!
En total potser vam estar gairebé un parell d’horetes. La Judith és va comprar un vestit gris supermono, i la veritat és que li quedava molt bé, i el podia combinar amb diferents opcions; bona compra !!!

Sortim d’allí, encara és aviat !!! ... Anem a fer un altra copa? ... OK.
Anem al “Menage a Trois”. La Judith demana un caputxino, i jo la cervesa de la casa. Allí xerrem. La Judith té la seva pròpia col·lecció de joies i té l’intenció de presentar-se al Modafad de l’any que ve. Crec que és una bona idea, i li donc un quants consells a nivell de màrqueting ... jejeje. Quedem que en parlarem amb més calma.

A partir d’allí va començar l’altra nit ... THE END

Comentarios

  1. Qué entretenido día!!!
    Me gusta la moda, no la sigo porque tengo mi propio estilo un poco alternativo, pero todo lo que sea arte bienvenido.
    Estoy contenta amigo...ahora con el traductor cero problema.
    Cariños para ti y BARCELA que estuve ahí hace como siete años y me quede enamorada, es muy muy hermosa.
    mar

    ResponderEliminar
  2. Mar guapa !
    Guai que el traductor funcione !!! Me alegro, el catalan es una lengua minoritaria y para mi es importante mantrenerla, pero no cuesta nada poner el traductor.
    Barcelona és genial !!! una de las mejores ciudades de europa, y si quieres volver ya sabes que tines una casa, OK?

    Un besazo

    ResponderEliminar

Publicar un comentario