7 Preguntes Idiotes ...

1. Arribes a casa i et pregunten Ja has arribat?
El que provoca dir-li és: No! Estic en camí. Solament me avançat per a veure si estava algú a casa quan jo arribi!
2. T'acaben d'atracar, arribes a casa i li dius al teu germà: ! ! M'acaben de robar ! !I ell et pregunta: Qui?
El que provoca dir-li és: No sé, és que estàvem tan apurats que no vam tenir temps de presentar-nos ! ! !
3. Se't perden les claus del cotxe i et veuen desesperat, pregunten: Però on les vas deixar?
El que provoca dir-li és: Saps què? Les vaig deixar en el cotxe, però em fascina caminar d'idiota per tota la casa buscant-les ! ! !
4. Després de tenir el cabell llarg, decideixes tallar-te’ls, al sortir de la perruqueria et trobes amb una amiga i pregunta: T’has tallat el cabell?
El que provoca dir-li és: No... és que em va creixent el cap ! !
5. Et trobes en la fila per a entrar al cinema carregant els teus pop corn, soda, patates, gelat, xocolates i Hot dog trobes al teu amic i et pregunta: Vas a entrar al cinema ? ?
El que provoca dir-li és: !'Tas boig, és que vaig a revendre tot això dintre del cinema; és bon negoci saps! !
6. Típic: Vas caminat de pressa per a arribar a temps a un lloc de cop caus per les escala. Estàs en el terra, et toques, estàs mort de dolor a punt de plorar, i el teu amic, et diu: Aayy ! ! has caigut?
El que provoca dir-li és: ' No home, que va, estic practicant per fer-me una fractura !
7.Arribant casa teva sota un tremenda pluja, després d'haver caminat corrent pel carrer. Estàs mullat fins a l'última costura de la roba interior i et pregunten: ' T’has mullat ??? '
El que provoca dir-los és: Nooooó . . . .és que volia banyar-me amb tota la roba !

Comentarios