La revolució sexual està mitificada ...


Els capellans l'altre dia es van quedar a gust. Segons ells, la culpa de tot, però de tot-tot, és de la revolució sexual. que els pisos són cars. De qui és culpa? De la revolució sexual. Que el Madrid guanya la lliga. De qui és culpa? De la revolució sexual. Que el Barça queda tercer i estem emprenyats. De qui és culpa? de Joan Laporta.
Que si em permeteu, jo crec que això de la revolució sexual els capellans la tenen mitificada. Clar, com que no van a les discos. Perquè molt, la revolució sexual no l'he notat. Revolució sexual seria que jo, amb aquest "tipito" quan anés a la discoteca m'enrotllés amb tres ties a la vegada. Per què? Perquè vas revolucionat sexualment. Vas cap a casa: "Dejadme, dejadme que no doy abasto". I una tia: "Es que no quiero". Doncs significa que no t'has revolucionat, que se t'ha gripat el motor.
Tot això no està passant, no? A veure, qui de vosaltres s'ha enrotllat alhora amb tres digue-li ties, digue-li tios, digue-li rodalies del Camp Nou? Ningú. Per tant, jo més que de revolució sexual estaríem parlant d'un "anar tirant sexual". Si us plau senyors capellans, surtin al carrer, vegin la realitat, la vida normal i no diguin més tonteries.

Comentarios