Em molo !!! ...

Em molo. Que sí, que em molo molt. Què passa. És com alguna cosa que em supera, em ve de gust i que ve de mi per a tornar a mi mateix, però millorat. És com si una legió d'ex models cirurgianes hagués estat treballant durant dècades sobre el meu cutis perfecte i la meva tersa pell, que ara llueix brillant i sedosa, cony, perquè jo ho valc. És com si les neurones més llestes i empollonas estiguessin contínuament celebrant un simposium internacional de sudokus en nombres romans dintre d'aquest luxosíssim palau de congressos que sostinc sobre els meus muscles. M'esgoto a mi mateix de tanta mens, de tant corpore, de tant sa. De tant jo, de tant mi, de tant em, de tant amb mi.

I parlant de mi, jo vaig començar a molar-me un 14 d’agost de 1995 a la tarda. Ho recordo perquè era dijous, i jo els dijous sempre he tendit a voler-me millor. Bé, em vull igual que sempre, però com els dijous estan a mig camí entre els meus esplèndids dilluns i els meus espectaculars diumenges, aquests solen ser els dies en els quals més em trobo a faltar.

Amb el temps, el meu amor per mi va ser evolucionant, desenvolupant-se, fins a aconseguir primer la categoria embelesamiento i després, per fi, d'adoració. Quanta més “gentuza” coneixia, més m'adonava que si hi havia alguna cosa semblat a la perfecció, no calia anar-se molt lluny. Mira que vaig donar voltes, mira que vaig buscar entre inútils i al final la resposta la tenia aquí mateix, dintre d'aquest tros de cos que déu m'ha donat i que jo tan injustament valorava. Avui, per fi sóc la persona a la qual més admiro, la millor versió de mi mateix, el més semblat a una deïtat feta home.

I quin home, escolti.

Jo no entenc com puc viure amb mi sense caure desmaiat. Intento evitar tots els miralls, perquè això que em retornen, si sóc jo, entenc que per un moment se sentin quadre. I després de sentir-se així, a veure qui és el maco que torna a reflectir les coses com si res. Pel seu bé, intento passar desapercebut, ràpidament, com sense passar. Però com entendràs, rara vegada ho aconsegueixo.

Tu què vas a entendre.

El mateix m'ocorre amb la meva bellesa interior. Tot el que em dic és tan creatiu i tan graciós que de vegades fins m'haig de deixar d'escoltar. Em passa poc, però quan em passa, igual arribo a escoltar alguna de les babosadas que hàgiu de dir els altres, que no feu més que interrompre'm, per a després tornar amb més forces i ànsies renovades a l'única música celestial que ressona tan aterciopelada i temperada, tan sàvia, intel·ligent i il·lustrada. L'única veu que, després d'anys d'incansable companyia, segueix il·luminant-me a través d'aquesta vall de ningús. L'única veu que ha assolit l'impensable, que és captar tot el meu interès.

Mira que cal ser humil per a adonar-se, però una vegada ho veus clar, escolta, com que et rendeixes davant l'evidència, i fins i tot vius millor. Jo ho he aconseguit. Em molo. Em molo i encara no se per què em molesto a escriure-t'ho.

Hala, ja pots deixar de llegir-me, que m'esgoto. Bé, abans d'anar-te, dir-te que sóc una persona normal, en un cos normal, amb una intel·ligència normal però amb una idea clara ... més enllà de xorrades (com les escrites abans) m’estimo a mi mateix, confio en mi mateix, amb els meus defectes i les meves virtuts, estic be amb mi mateix ...

EM MOLO !!!

Comentarios