Afaitat de crisi ...

El pintallavis com símbol de la crisi? Això és molt 1993. En 2008, l'accessori clau és la maquineta d'afaitar d’un sol us. Allà per 2005, en temps de "senyora, tot el que construeixo ho embeno en plànol", Gillette va llançar el model Fusion amb la fanfarria pròpia d'un iPhone o del nou Windows. Els clients exigents no podien conformar-se amb tres fulles, necessitaven cinc. I pagarien per elles: uns 15 euros per la maquineta i fins a 33 euros per vuit recanvis. Tiger Woods i Roger Federer ajudarien a vendre-se-la a l'home que no coneix de marques blanques.
I en això va arribar la crisi i un recanvi de 33 euros va començar a semblar tan obscè com un Hummer o demanar Evian. Ara Gillette ha canviat d'estratègia, deixa el luxe i s'anuncia amb un càlcul de cost per afaitat. El seu nou eslògan, Quina màquina funciona per un dòlar a la setmana? pretén que el consumidor compari el seu maquineta (efectiva, però humil) amb el seu cotxe, aquest monstre gastador.

Comentarios

  1. Es una llàstima que l'home,s'estigui tornant tant idiota com la dona ( perdoneu que generalitzi), perdent tant de temps pensant amb el seu aspecte físic. Més valdría que es preocupes més del que una dona necessita d'un home,només, si el que vol es que un dia se l'estimin de debó, sinó, que es segueixi afeitant,depilant,etc.
    El món de la cosmètica,(qui ho hagués dit!), mou molts més diners que la indústria farmacèutica.

    ResponderEliminar
  2. A mi personalment... m’agraden els homes amb una mica de barba!! Però, anònim t’has passat amb l’apreciació sobre les dones... una persona no per el temps si cuida el seu físic, tot recau en l’equilibri!

    ResponderEliminar
  3. A mi personalment... m’agraden els homes amb una mica de barba!! Però, anònim t’has passat amb l’apreciació sobre les dones... una persona no per el temps si cuida el seu físic, tot recau en l’equilibri!

    ResponderEliminar
  4. No m'agrada que em tractin d'idiota, com ho fa l'anònim. Ni totes les dones són idiotes, ni prioritzen el seu aspecte físic. I aquí hi hauria molt a parlar si ens fixéssim en idiotes i en perdre el temps i tant n'hi hauria per homes com per dones. I tant els homes com les dones el que no hem de caure és en el consumisme com diu en Jordi i hem de prioritzar altres valors, com diu l'anònim, que en això, però tant per homes com per dones, li dono la raó.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario