EPINIUM, estudis en temps real.

Epinium llança una ronda de finançament de 300.000 euros.

La start-up Epinium, amb seu al TecnoCampus Mataró, ha desenvolupat una plataforma d'intel·ligència artificial que permet saber en temps real l'opinió dels consumidors sobre un producte o servei, per la qual a rebut el premi d'Emprenedoria UPF.

Amb poc menys de quatre mesos al mercat, la plataforma ja té clients com la multinacional Kärcher o latecnològica Logitech, entre d'altres. "Gràcies a Epinium Analytics els responsables de màrqueting d'una marca poden prendre decisions ràpides detectant problemes de producte o en la distribució, entre d'altres, sense haver de llegir les opinions dels consumidors una per una", diu Carlos MArtínez, cofundador d'Epinium. La start-up, que cobra un pagament mensual per l'ús de la plataforma a les empreses, a llançat una ronda de finançament de 300.000 euros per accelerar el creixement del projecte a l'estranger.


Comentarios