Començarà a operar a mitjans de novembre i espera
convertir-se en la quarta companyia del sector
Una nova companyia de telefonia catalana s'ha presentat en societat: es
diu Parlem. Començarà a operar a mitjans de novembre amb l'objectiu de ser la quarta operadora a Catalunya en cinc anys. Per a això, farà
inversions de fins a 15 milions d'euros en el seu pla estratègic de llançament.
La nova
telefònica virtual amb capital català treballarà
amb la xarxa d'Orange i, en un primer moment, oferirà servei de telefonia mòbil per als particulars i de
mobil, fix, banda ampla i centraleta per a empreses. L'any vinent ja podrà oferir tots els serveis als
particulars. Parlem espera tenir, d'aquí a quatre anys, 600.000 clients.
"Hi ha una oportunitat en el segment de la
telefonia si es posa el client al centre d'operacions", ha assegurat el
fundador i conseller delegat de Parlem, Ernest Pérez-Mas, que també ha explicat
que vol "aprofitar l'ecosistema mòbil de Barcelona" relacionat amb la seu de la Mobile World Capital.
La companyia ha
nascut amb una inversió inicial de 4,2 milions d'euros a través de diferents
inversors, com Pérez-Mas (màxim accionista de la
companyia) i Ona Capital, la societat d'inversió de la família Font, propietària de Bon Preu, i
la família Carandell.
"Serem entre un
15 i 20 % més barats que els operadors grans, però no pretenem ser una
companyia 'low-cost'", ha explicat Pérez-Mas
preguntat sobre les tarifes que oferirà Parlem. Pérez-Mas també ha explicat que
la companyia preveu arribar a una facturació de 100 milions d'euros el 2018 i
que no descarta sortir al Mercat Alternatiu Borsari (MAB) el 2016.
D'altra banda,
dins del pla de màrqueting de l'operadora, en què ha participat com a assessor
l'exdirector general de la cervesera Moritz Albert Castellón, la companyia vol captar els seus 10.000 primers
clients abans que acabi l'any.
Amb seu a
Barcelona, l'equip de llançament de Parlem està format inicialment per 25
persones, encara que la companyia preveu
augmentar la seva plantilla al llarg del 2015 fins als 120 treballadors, dels quals 90 s'encarregaran de tasques d'atenció comercial i al
client des de Catalunya.
En paraules de
Pérez-Mas, la companyia neix amb la voluntat de "donar la volta" al model de
negoci tradicional en situar el
client "com a centre i motor de les operacions" i potenciar la innovació.
Comentarios
Publicar un comentario