"Personal shopper" per a homes
Coomo serveix comandes a tot l'Estat, d'un tiquet mitjà de 240 euros, i només treballa amb firmes que fabriquen a Europa.
Basant-se en altres casos d'èxit internacional, com la companyia nord-americana Trunk Club i la britànica Enclothed, l'emprenadora gironina Clara de la Santa va crear a mitjans del 2015 el servei de personal shopper en línia Coomo, amb la diferència que posa el focus exclusivament en el públic masculí. El funcionament de la plataforma és senzill. Després de rebere una sol·licitud del servei, la start-up fa un estudi previ dels gustos de l'usuari a través d'una enquesta en què es determinen l'estil i les games de colors preerides dels clients. Després tres personal shoppers seleccionen les peces més adequades, que s'envien al domicili de l'usuari perquè se les pugui emprovar i torni les que no li agradin o no siguin de la seva talla.
Coomo, que dóna feina a quatre persones, s'ha posat en marxa amb una inversió inicial de 150.000 euros, aportada per l'emprenedora.
Comentarios
Publicar un comentario