LOLA CASADEMUNT, últimes tendències, mantenint la identitat i el caràcter propis


BIOGRAFIA

Lola Casademunt va iniciar la seva activitat l’any 1981 al garatge de la seva casa particular. Va començar a realitzar personalment complements per als cabells. Amb el pas dels anys, la petita empresa familiar va començar a créixer, i no només va ampliar els seus punts de venda, sinó que també va ampliar la seva línia de productes, amb el disseny, també, de complements, de roba i de bijuteria per a la dona. Actualment, la direcció de l’empresa és en mans de Maite Gassó, filla de la fundadora.
Temporada rere temporada, totes les seves col·leccions segueixen el mateix criteri: oferir una gran gamma de productes que segueixen les últimes tendències, mantenint la identitat i el caràcter propis de Lola Casademunt.

COL·LECCIÓ-  


El nom de la col·lecció està inspirat en el Museu Hermitage, propi dels temps imperials, que destaca per tenir uns colors que recorden els de la nova línia.
Les gammes de color barregen els tons torrats de les fustes i marqueteries del museu amb tons blaus que recorden els dels quadres del París de Monet. A més, els tons vermellosos de les seves catifes, els verds de les seves parets entapissades i els turqueses de les seves columnes aporten a les peces uns tocs brillants i daurats que les fan grandioses.
Els teixits destaquen per ser rics en brocats i velluts. En els estampats, destaquen els florals, que es barregen amb petits detalls geomètrics que aporten un aire més dels anys 70 a les peces.
Lola Casademunt torna a sorprendre’ns amb aquesta nova col·lecció. Emfasitza, en les seves peces, el poder i la força de la dona contemporània.


Comentarios