BIOGRAFIA
Custo Barcelona
va ser creada a principis dels anys 80 pels germans Dalmau, Custo i David,
després d’un llarg viatge que els va portar arreu del món. En el seu camí, no
solament van descobrir nous paisatges, sinó que també van poder contemplar les
més variades manifestacions artístiques, culturals i filosòfiques. Una de les
coses que més els va cridar l’atenció va ser l’estil de Califòrnia, expressat en
el look dels surfistes que vivien al sud de l’estat, així com en l’element
psicodèlic de la part nord. La innovadora moda plena de color que van trobar-hi
els va impressionar, especialment un estil de samarretes que no existia a
Espanya en aquella època.
Amb aquests
elements com a punt de partida, la marca es va llançar amb el nom de Custo
Line. Els germans Dalmau van començar a treballar i van aprendre tot el
possible sobre tècniques d’impressió i els seus acabats, amb una atenció
particular a l’àrea del disseny gràfic, en la qual se sentien especialment
còmodes. Amb el temps, la investigació en l’ús del color i els estampats es va
convertir en innovació, audàcia i sofisticació.
Actualment,
podríem dir que Custo Barcelona existeix com un estil en ell mateix, que en
certa manera suggereix una forma concreta de veure la vida. Una manera de veure
la vida que s’expressa en col·leccions per a dona i home.
CUSTO BARCELONA AVUI
Custo Barcelona és, actualment, una marca d’imatge consolidada que des del 1997 presenta les seves col·leccions, cada temporada, a la New York Fashion Week. Innovació i creativitat constitueixen la base d’un estil caracteritzat per la utilització de gràfics i de color, que s’ha convertit en una icona.
El seu èxit s’ha
vist reconegut no solament pel públic que compra les seves peces, sinó també
pels professionals de la moda, mitjans de comunicació i celebritats.
COLECCIÓ - CALL ME TOMORROW
Custo Barcelona
presenta Call me Tomorrow, una proposta de moda avançada per la primavera
estiu 18, en la que la experimentació i la barreja de materials tecnològics amb
d’altres artesanals donen com a resultat un nou llenguatge no estrictament
futurista però sí evolucionat en les seves propostes arriscades.
La inspiració
esportiva deluxe impregna una col·lecció que té les seves arrels en moviments
com el hip hop, amb un esperit molt street. Un gir cap a l’energia i
vitalitat que es respira al carrer.
Comentarios
Publicar un comentario