AUBERGIN - 080 Barcelona Fashion Week - 28/06/2018

Aubergin és la marca formada el 2015 per Anna Uimonen i Nevean Holmes, que comparteixen la mateixa filosofia de treball, ambició i passió per la moda. Dues ments diferents, però amb la mateixa meta: crear una marca que reflecteix un lifestyle, uns valors sostenibles i dissenys que perduren en el temps. Mitjançant els dissenys, i sobretot els estampats de disseny propi, aubergin transmet una història en cada col·lecció. Les col·leccions neixen de l’equilibri entre influències del passat i del present, i creen una sinergia d’elegància intemporal, que combina el minimalisme, l’street style i la contemporaneïtat.

COLECCIÓ - TRIP THE LIGHT FANTASTIC (TTLF)

“Vaig estar viatjant durant gairebé tres anys, des de l’octubre de 1968 fins a l’agost de 1971. Vaig iniciar el recorregut a Anglaterra, vaig travessar tota l’Europa central, i pel camí vaig conèixer altres aventurers com jo, amb el desig de canviar el món i viure una experiència espiritual i alliberadora.”
La col·lecció explica el viatge del hippie trail de finals dels anys 60 a través dels ulls d’aubergin.
Peces genderless i siluetes folgades, amb tocs tailored fit.
Mix and match.
Estampats aubergin amb motius florals, de colors neutres i saturats. Teixits vaporosos, denim, cotons i brodats, entre d’altres, destaquen en aquesta pròxima col·lecció, “Trip the light fantàstic” SS19.




Comentarios