Del 6 al 8 de setembre de 2025, va tenir lloc l'edició d’estiu de Who’s Next a París, un dels esdeveniments més rellevants en el món de la moda internacional.
Amb el lema “Summer Never Ends” i una posada en escena especialment cuidada, WSN va unificar per primera vegada en el Hall 1 les diferents fires: Who’s Next, Curve, Bijhorca i Interfiliere. Aquesta temporada, el mateix pavelló també va incorporar novetats destacades com Who’s Next Home, una secció que explora la fusió entre retail i estil de vida responent a la tendència en auge de les concept stores i espais híbrids, i Sourcing and Solutions Route, un mapeig de la cadena de valor creativa, que posa en valor la sostenibilitat i la innovació en el sector de la moda.
Les sis marques
de Modacc que van estar presents van ser Babbaki, Bohodot, Lola Casademunt,
Robin, Two Thirds i Yerse. Aquestes marques catalanes van tenir l'oportunitat
de mostrar les seves últimes col·leccions en un esdeveniment amb una notable
afluència internacional.
“Who’s Next s’ha
convertit en la fira internacional Europea de referència. Després de la
desaparició dels salons de moda d’Alemanya, París és la gran cita”, explica
Cristina Susín, del departament d’Internacional de Modacc, “Les marques tenen
la sensació que “s’hi ha de ser”, ja que és el punt de trobada de captació de
nous clients i de retrobada amb compradors internacionals habituals”. A més,
Susín explica que els buyers internacionals fan el triatge del producte a la
fira mateix, ja que, malgrat l’auge de l’online, encara hi ha moltes comandes
que busquen fer-se en físic durant els dies de fira.
Aquesta edició,
Who’s Next va comptar amb més de 1.300 marques i proveïdors, dels quals el 37%
eren de França i el 63% restants internacionals, procedents de 62 nacionalitats
diferents. Els visitants eren majoritàriament professionals del retail i de concept
stores, un 50% provinents de França i un 50% de més de 130 països, amb una
destacada presència d'Itàlia, Espanya, Bèlgica, Alemanya i el Regne Unit.
L’edició
d’enguany ha estat molt ben valorada, destacant-se per una gran afluència de
visitants. Els expositors han marxat amb sensacions positives, nous contactes i
una visió optimista de futur. La unificació d’espais entre els diferents salons
de moda ha millorat l’experiència de la visita als estands, facilitant tant la
descoberta de noves marques com el contacte amb les ja establertes. Aquest
aspecte resulta especialment beneficiós en un moment de saturació del mercat,
on els compradors busquen peces úniques, i la distribució de l’espai influeix
directament en la capacitat de trobar-les.
La pròxima edició de Who’s Next es durà a terme entre el 17 i el 19 de gener de 2026 i reunirà els salons Bijorhca, Salon International de la Lingerie (SIL) i Interfilière Paris. La fira serà una nova oportunitat per a professionals de la moda i la innovació tèxtil per explorar noves tendències i establir i mantenir relacions comercials internacionals.

Comentarios
Publicar un comentario